Гарантія та сервіс
Сервісне обслуговування
Весь асортимент продукції, представлений в інтернет-магазині aStore, має гарантію від 14 днів до 36 місяців.
aStore здійснює гарантійний та післягарантійний ремонт техніки, яка була куплена у нас. Для діагностики техніки потрібно 14 робочих днів, а ремонт займає до 30 робочих дней* (крім часу, витраченого на діагностику). Умови гарантійних зобов'язань регулюються Законом України про захист прав споживачів та наведені нижче.
*Під час військового стану терміни сервісного обслуговування можуть бути збільшені.
Гарантійні зобов'язання
Гарантійне зобов'язання згідно "Закону України про захист прав споживачів"
1. Умови надання гарантії:
1.1. Термін гарантії обчислюється з дня одержання товару Покупцем.
1.2. У разі якщо вищезазначений товар (обладнання) протягом гарантійного строку виходить з ладу не з винності Покупця, продавець (постачальник) зобов'язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової оплати. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця), що в подальшому ремонт товару проводитиметься виключно коштом покупця.
1.3. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли спричинити несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.
1.4. Гарантійний ремонт та обслуговування проводяться протягом 30 робочих днів у сервісному центрі продавця товару, лише за умови пред'явлення відповідних документів, а саме: справжнього гарантійного талона, платіжного документа про придбання товару у нашій мережі. Гарантійний рядок триває на годину проведення ремонту.
2.Умови втрати можливості гарантійного обслуговування:
2.1. У разі виходу товару з ладу споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона, відповідних платіжних документів (п. 3 ) споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
Також продавець знімає з себе гарантійні зобов'язання у випадках:
- наявності на товарі механічних, хімічних, термічних та інших пошкоджень обладнання;
- використання не ліцензійного програмного забезпечення та несанкціоноване втручання у програмне забезпечення товару;
- виходу з ладу товару з причин недотримання правил встановлення та експлуатації обладнання;
- несанкціонованого втручання у корпус товару (розкриття, порушення цілісності корпусу товару), ремонту чи модернізації техніки неуповноваженими особами;
- виходу з ладу інтерфейсних портів зі слідами термічного внутрішнього пошкодження;
- використання товару не за призначенням, порушення умов експлуатації.
3.Спадки які не покриваються гарантійним обслуговуванням:
3.1. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають природний обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).
3.2. Продавець не несе відповідальності за ненавмисне блокування всіх або частини функцій товару, неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення та не дає безкоштовних консультацій з цих питань.
3.3. Оновлення програмного забезпечення товару яке не потребує механічного втручання, відноситься до технічного обслуговування товару та не є дефектом. Також налаштування додаткових функцій товару, які не передбачені базовими налаштуваннями, не є виробничими дефектами та не входять до гарантійного обслуговування.
3.4. Гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.
4.Додаткові умови:
4.1. При зверненні з претензіями щодо роботи придбаної техніки, викликаними не ознайомленням покупця з експлуатаційними документами товару, продавець має право стягувати плату за проведення консультацій.
4.2. На період гарантійного ремонту аналогічне справне обладнання видається за деяким виключенням (детальну інформацію уточнити у продавця).
4.3. Недоотримання, у зв'язку з появою несправності, прибуток та інші непрямі витрати або втрати не підлягають відшкодуванню.
4.4. Усі транспортні витрати відносяться за рахунок покупця і не підлягають відшкодуванню.
4.5. Інформація щодо: основних споживчих властивостей товару, заводський номер, дата виготовлення, гарантійні зобов'язання виробника у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару, правила та умови ефективного та безпечного використання товару споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки у разі невиконання цих дій, найменування та адреса виробника та підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну зазначена у відповідному експлуатаційному паспорті який долучається до комплекту товару.
5.Умови обміну товару, інше:
5.1. Споживач має право на обмін товару або скасування договору купівля – продаж товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за обов'язкових умов, а саме:
- товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд;
- споживачі властивості, пломби, ярлики, заводські пакувальні та буферні плівки наявні на товарі відповідно до установки виробником;
- наявність завантаженого програмного забезпечення в товарі, не передбаченого виробником як базова версія поставки, оскільки перед початком завантаження ви дали явну попередню згоду і визнали, що ви втрачаєте право на відмову;
- наявність розкриття програмного забезпечення з пакувальної коробки після доставки (продукція деяких виробників);
- наявність розрахункового документа, який виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Повернення та обмін
Відповідно до "Закону України про захист прав споживачів", всі категорії товарів, представлені в інтернет-магазині aStore, можуть бути повернені протягом 14 днів з моменту покупки, якщо вони знаходяться у належному стані (у тому вигляді, в якому були придбані), в оригінальній упаковці та з повним комплектом постачання та без слідів використання, активації (процес першого запуску для техніки Apple). Процес обміну, повернення відбувається згідно зі статтею 9 "Закону України про захист прав споживачів".
Якщо вам необхідно повернути товар, ви можете звернутися до нашого магазину протягом 14 днів з моменту покупки та за наявності товарного чека здійснити повернення. Товар неналежної якості може бути повернутий, відремонтований або замінений протягом гарантійного терміну, якщо було виявлено заводські дефекти.
Якщо ви вирішите повернути товар, оплачений онлайн карткою Visa/MasterCard, ви можете отримати суму його вартості на картку (з урахуванням комісії платіжної системи) або у готівковій формі. Якщо повернення відбулося з вини інтернет-магазину aStore, транспортні витрати будуть сплачені магазином. Решту витрат несе покупець.
Не підлягає гарантії
Аксесуари, що йдуть у комплекті з виробом (зарядні пристрої, карти пам'яті, сумки тощо). Знижені в ціні товари, товари вживані та комісійні товари (якщо гарантія не вказана окремо).
Увага!
Перед зверненням до сервісу рекомендуємо виконати резервне копіювання ваших персональних даних у хмарі сховища iCloud або на будь-який зовнішній накопичувач інформації. У процесі діагностики та ремонту пристрій може бути відновлений до заводських налаштувань або оновлено версію програмного забезпечення. Компанія не несе відповідальності за збереження вашої персональної інформації, зміну або неможливість використання цих даних.